Beställnings- och leveransvillkor

Beställnings- och leveransvillkor

Brunberg Oy 0130207-8 (nedan kallad webbutik) säljer produkter till privatpersoner i Finland. Vi förbehåller oss rätten att ändra leveransvillkor och priser. Produktpriser inkluderar moms.

 

Kontaktinformation för webbutik:

E-post: [email protected]

Telefonnummer: 019 548 42 24

Postadress: Brunberg Oy, PL 65, 06151 Porvoo

 

Beställning

Produkterna som ska beställas väljs på webbplatsen genom att lägga dem i kundvagnen. Beställningen skickas genom att betala för innehållet i varukorget i kassafunktionen för webbutik. Genom att göra en beställning accepterar du dessa leveransvillkor, produktpriser och leveranskostnader. Om en e-postadress anges vid beställningstillfället skickas en orderbekräftelse via e-post. De beställda produkterna och priset visas i orderbekräftelsen.

 

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

 

Paytrail Oyj

FO-nummer: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä

Telefon: 0207 181830

www.paytrail.com

 

Leverans

Beställningar skickas på vardagar. Leveranstid för produkter som levereras från lager är vanligtvis 3-5 arbetsdagar. Om produkterna som ska levereras är skräddarsydda produkter är leveranstiden vanligtvis 1-3 veckor. Leveranskostnaderna beror på vald leveransmetod, vikt och storlek på ordern. Du ser leveranskostnaderna i e-handelns kassafunktion innan den slutliga godkännandet av beställningen.

Om produkten går förlorad eller skadas under leveransen måste detta rapporteras omedelbart, men inom 14 dagar till webbutiken. Paket som är skadade vid leveransen måste omedelbart rapporteras till det leveransansvariga företaget.

 

Returnerar

Godisar är en lättfördärvlig mat, så den har ingen 14-dagars returrätt enligt konsumentskyddslagen. Om brevet eller paketet skadas under transporten måste ett klagomål om produkten skickas till posten omedelbart.

 

Annullering av order, ansvar för fel och klagomål

Innan leverans kan beställningen annulleras genom skriftligt meddelande via e-post.

Webbutiken har ett lagstadgat ansvar för brister i de sålda produkterna. Vid klagomål, vänligen kontakta vår kundtjänst. Konsumenten har rätt att hänvisa eventuella tvister till Konsumenttviststyrelsen.